10 februari 2011

Akkurat Och himlen därtill

 

IMAG0285 I går var jag med arbetskamrater på Akkurat och åt underbart ljuvliga musslor. Lite vitt vin slank visst också ner :)

IMAG0287Sen gick vi till Skrapan och tog ett glas till i deras skybar. Utsikten är otrolig och ger en riktig New York känsla!

IMAG0288Emma och Kicki var med och egentligen skulle vi ha lön för vi pratade jobb 99% av tiden. Men inofficiellt jobbprat är ibland nödvändigt och bra, tänker jag. Åkte pendeltåg hem, den snälla mannen hämtade vid tåget. Eller….jag somnade och åkte för långt :) Vaknade vid slutstation och hade 2 missade samtal och ett mess från mannen som undrade vart jag tog vägen.

IMAG0291I dag sushilunch efter morgonens möten innan Emma for hem till Kalix. Här ser ni mina goa arbetskamrater utanför Sushihaket.

              Nu väntar träning och städning, det är ju torsdag!

4 kommentarer:

Mamma sa...

Nämen så tråkigt att du somnade. Det var visst inte första gången:-)
Vilken tur att det finns en man som kan hämta!
Kram på dig

Lill-Åsa sa...

Vad trevligt att gå ut lite så där mitt i veckan, även om det blev mest jobbprat. Ja, man sover gott på Pendeltåg.
Kram och ses imorgon

Unknown sa...

Hej, jag är Mrs.Diana, privata lån långivare som ger lån., Kommersiella och personliga med årliga räntor så låga som 2% minimum inom 1 år till 20 år återbetalning varaktighet period till någon del av världen. Och vi ger ut lån inom intervallet $ 2000 till $ 500,000,000.00 låne euro.Our ordentligt försäkrad och maximal säkerhet är vår prioritet, jag använder detta medium för att informera er om att vi ger tillförlitlig stöd och skulle vara villiga att erbjuda lån. Så kontakta oss idag via e-post på: dianaroberloanfirm@gmail.com info dianarobertloanfirm@accountant.com

Charlie Hughes&Co sa...

Get A Quick Loan With Low Interest

At Charlie Hughes&Co Loan Company, you get short and long term loan at a low interest rate. We offer different kinds of loan to individuals, businesses or Corporate Enterprises at varied interest rate.
To put in a request, more information regarding rates and to understand our terms and conditions clearly. Contact us by email:
loanmehughesco.org@gmail.com