11 augusti 2011

Sommarsemester, eller?

Just nu känns det mer som höstledighet. Kallt och rått, nu på morgonen har jag slagit på elementet i köket.
I avdelningen pappor kan så mycket grejer händer det dock mycket. Altanen har fått korsstaket!

IMAG0674

Uteköket börjar bli klart. Jag letar dock med ljus och lykta efter en kran med bara ett kallvattenvrede. Har någon sett om det finns? Tips mottages gärna.

IMAG0673

Och jordkällaren har fått lite rostskyddsfärg på sin dörr, blev som nytt! Jösses så stolt jag är över just det illa jag bidragit med (fast jag har stått för markservicen, inte att undervärdera)

IMAG0672

Nu är pappa och Magnus ute och fiskar (det var en anledning till att pappa ville komma ner. Han fiskar en timme och snickrar i 40 typ) Några få grejer kvar på trappan till spången till bryggan och i kväll åker vi hem till stan. I morgon flyger vi till Luleå!

2 kommentarer:

MAMMA sa...

BAKOM VARJE DUKTIG MAN STÅR EN KVINNA, ELLER HUR VAR DET?
HÄLSA LUCKE OCH HA DET SÅ TREVLIGT

Gun sa...

Oj vad mamma skriker ;)
Vill du ha en väggmonterad, vilket djup från väggen är det? Och vill du ha för disk ämnen är den nog svårt att hitta... (säger rörisien bredvid mig :)
Gu så fint det blir <3
Kram