16 augusti 2011

Himmel över London

Idag har jag:
Haft sovmorgon
Varit på soptippen
Varit på IKEA, bolaget, Ica och blodgivarcentralen.
Packat för Getryggsliv i några dagar
Läst ut Himmel över London

Om boken kan jag säga bra. Fast svårt att läsa som följetong (i DN) Jag som läser fort men gärna tillbaks och slutet i början får ju lite problem när man tvingas läsa ett kapitel i taget.
Axel övningskörde till de flesta ställen, det tar sig!

Väl ute på Getis skall det grillas lamm och dricka Amaronevin. Första semesterdagen utan en unge i närheten (fast vi saknar dom varenda sekund)
Published with Blogger-droid v1.7.4

2 kommentarer:

mammaxtre sa...

Getis låter väldigt trevligt må jag säga. Som jag saknar livet på landet.

Ha det gott

Lill-Åsa sa...

Låter väldigt mysigt tycker jag som längtar till en liiiite längre ledighet än en helg.