29 augusti 2011

Robinson 2011

 

Så var det äntligen i gång då. Ni som följer denna blogg vet ju att jag bara älskar denna TV produktion. Har följt alla säsonger utom när den gick i TV3 (då castingen var dålig) Efter 20 minuter tittande i dag tänkte jag att det var Paradise Hotel jag fått på (det har jag ju aldrig sett men som jag tror) Bara unga snygga tjejer som inte orkar eller vill göra någonting. Men programmet växer och jag tror när man fått in grabbarna kan det bli riktigt bra. Bäst tycker jag om Hanna S och Denice och sämst om Fatima och Sana.

I övrigt har Axel tacklas på träningen och gjort illa axeln. Suck. Han får sova på saken så får vi se hur rörlig han är i morgon. Jag har rört mig i dag minsann: 50 minuters prommis på lunchen och cykel till och från gymmet på kvällen. Måste ju vara i form till Robinson 2012 :)

3 kommentarer:

Lill-Åsa sa...

Jaha så Robinson har kört igång. Det trodde jag brukades sända under den svenska vintern. På tal om Robinson och paradisö, så har det hänt något skit med vårt hus igen. Det ser tydligen inte bra ut och Thomas ska träffa försäkringsbolaget i morgonbitti. Vi har ingen aning om vad som hänt då han inte berättar något. Vi ska nog sälja skiten. Suck.

mammaxtre sa...

Vad duktig du är som tar dig ut och motionerar på lunchen.

Jag träffade Eva Eldebrinks mamma i söndags. Vilken gullig mammma hon har. Så jättetrevlig!

Kram

Anonym sa...

Jag VISSTE att du skulle gilla Hanna! Verkar vara en riktig survivor - att jämföra med de två som bara låg i havet hela tiden.... Man undrar ju om de inte fått "roller" av tv-teamet?!?

Duktiga du som cyklade till gymmet, jag är lat o tar bilen 9 ggr av 10...
Ha en bra dag!!
//Maribel