24 augusti 2011

Skraplotter

Av Kerstin Ekman har jag äntligen lyssnat klart på. Augustpris vinnare som boken är och allt men inte så bra (tycker jag) 2+ ger jag den bara. Lyssnade klart på den gjorde jag under min lunchpromenad. Man hinner gå 45 minuter på sin lunchrast om man kastar i sig en Nutrilett till lunch :)
Här ser ni massor av skolklasser som aktiverar sig i Drakensbegsparken (här i närheten bor Oskar och Nina)
IMAG0703
Och här ser ni himla fina blommor på en kolonilott i Tantolunden. Jag vet inte vad dom heter men ni kanske vet. Mamma vet med all säkerhet!
IMAG0704
I kväll ska jag gå till Helen som jag välkomnar in i club 45. En av vännerna som skall med till Sevilla om en månad, längtar redan..

5 kommentarer:

mammaxtre sa...

Stockrosor tror jag att det är.

Jag är jätteglad för Marcus skull. Så roligt för honom att han fick plats på Igelsta Golf profil, eller vad det nu kallas.

Imorgon är det en månad kvar tills vi flyger.....

Anonym sa...

Vad duktigt med en sådan prommis på lunchen!
Kanske kan det bli verklighet även för mig om en vecka då jag inte har uniform och får 60 min lunch!!
Kram, och hälsa Helene!
//Maribel som är jääätte avis på er som ska till Valencia!

Marie KJ sa...

Men det åt ju Sevilla vi ska till :) En månad kvar idag!

LindaF sa...

Haha först blev jag sur för att jag äntligen också kunde "Stockrosor" och inte fick skryta lite... sen skrattade jag högt när jag läste Maribels inlägg då jag också har fått för mig att ni ska till Valencia :)

Marie KJ sa...

Valencia var ju förra året! Således redan avbockat!