17 juli 2011

Vilodag

En bra dag. Första dagen sedan i tisdags som jag inte vaknat med huvudvärk. Man blir ju fanimig nästan religiös. 

God frukost tillsammans med mannen och korsordet från gårdagens DN.

 

Rensat rabatter och fixat ute i stugan. En stund i en brassestol hanns också med. Hem och lagat en trerättersmiddag som avnjutits med Lukas och Isabell (och maken såklart) Räkcocktail, grillad fläskfilé med gräddkokt färskpotatis samt God jordgubbsdessert.

I kväll ska jag vara uppe länge! Ämnar sova läääänge i morgon då jag sa jobba natt måndag till tisdag. Det ni, är en riktig utmaning för en morgonpigg en som jag!

2 kommentarer:

Lill-Åsa sa...

Skönt att huvudvärken äntligen är över. Usch och fy. Det lät som en god middag. Lycka till med nattjobb, det är en riktig rysare tycker jag.

mammaxtre sa...

Jobba natt det skulle jag bara inte klara av, då skulle jag få huvudvärk :-)

Ha det bäst finaste Marie