20 juli 2011

Bilder från i går

Vi började med en middag på Krejsys (ovanför dansbanan) Vi åt grillbuffé, mycket gott (och kaloririkt)!Kalas och Grönan 015

Kalas och Grönan 017

Här står dom väl och lägger upp en taktik för att utmanövrera mig. Dom lyckades kan jag säga…Kalas och Grönan 018

                             Vem som vann? Tja, räknas fuskare in?Kalas och Grönan 019

                            Vätskekontroll, jag och min förstfödde OskarKalas och Grönan 021

Somliga gillar inte öl utan Ben & Jerry glass, Lukas och Magnus (den sistnämnde gillar dock öl mer än glass)Kalas och Grönan 020

Fin sommarvy, någon som vet vad den lilla ön heter (just där Djurgårdsfärjan angör? Kan det vara så enkelt som Kastellholmen?)Kalas och Grönan 023

2 attraktioner (som Karuseller heter på fackspråk) ingick i 5-kampshäftet. Vi åkte Katapulten och gick Lustiga Huset, lika kul varenda gång!

Kalas och Grönan 029

Segraren (om du fuskare räknas) När vi körde slangbellan slog tanten bredvid ner en burk åt Magnus, gjorde att han med en ynka poäng tog hem segern. Vi tror att han mutat tanten…Jag kom sist som väntat men känner mig ändå som en segrare då jag fått tillbringa en em/kväll med de jag älskar mest (Axel vi saknade dig hela tiden!!!)

Kalas och Grönan 030

5 kommentarer:

mammaxtre sa...

Vad mysigt med femkamp tillsammans med sin familj.

Så snygg du är kära vännina!

Gun sa...

Mosters gosse ;), jag hade också valt Ben & Jerry

Lill-Åsa sa...

Vilka underbara sommarbilder. Ni ser ut att ha haft en underbar kväll. Så solbrända och fina ni är allihopa. Jag skulle nog inte kunna nöja mig med endast två karuseller. Jag skulle nog skitigt i femkampen och åkt för hela slanten :)

Åsa E R sa...

Vad fina ni är allihopa! Sol och solglasögon och lite alkoholhaltiga drycker. Mumma!

Här har vi haft totalt spöregn i två dagar. Gatubrunnar skulle man kunna fixa några fler i den här stan för oj vad gatorna snabbt förvandlas till floder.
Kram och snart snart snart har du semester!

Mamma sa...

Oj, så fina ni är allihop. Ser ut att ha varit en jättemysig kväll!