25 juli 2011

Å regnet det bara öser ner

Och jag blir så våt om både skor och stumpor jag, trallallallala. Jag har varit hemma i dag därför jag ska jobba i natt. Jobbat en del men även hunnit med en 9 km långpromenad. Det duggade lätt när jag startade men halvvägs hällde det fullkomligt ner. Men jag frös inte och väl hemma var det ju bara att sätta på något torrt. Under promenaden började jag lyssna på Skraplotter av Kerstin Ekman, verkar mycket lovande, jag är helt fast efter 90 minuters lyssnande!

IMAG0653

                 Foto taget under promenaden när regnandet tog fart.

Jag har haft en riktigt bra dag. Gjort massa nytta hemma och på jobbfronten. Tyvärr har väl vilandet strukit på foten men en enda natt orkar man när det som hos oss finns att göra natten lång. I morgon kommer solen har jag hört!

3 kommentarer:

Lotta sa...

Vad skönt med sol imorgon, det ser jag fram emot :-)

Lill-Åsa sa...

Härligt med sol imorgon. Ibland tycker jag dock att det kan vara riktigt mysigt med regn. Bar man slipper sitta med blöta kläder för det är fan inte roligt. Vi slår alla typ av väderrekord i år. Blötaste juli på 80 år! Men idag skiner solen.

Anonym sa...

Usch, tur det "bara" var vatten! Duktiga vi är som sätter igång igen!

Kram Maribel