03 juli 2011

Dagen efter…

…kvällen före är det idag. En lyckad middagsbjudning var det i går. Vi satt och pratade länge, så länge att det var alldeles ljust ute. Häpp, klockan var lite över 04 när jag sa till Ulla, Kamilla och Helen att Nä, nu får ni nog gå hem :)

Här ser ni mina finaste vänner:

P7020080                                                    Annelie och Eva

P7020076                                     Blondinbellor: Lotta och Ulla

P7020077                                                       Pernilla och Helen

P7020081                                                        Maribel och Gun

P7030086                                                                  Kamilla

P7020078                                                           Gun och jag

P7020082                                                                 Maribel och Dio

Många ord blev sagda och jag hade en fantastiskt rolig kväll. Hösten tjejresa går i år till Sevilla kunde också enas om. I dag sov jag länge, städat lite (efter gårdagen) läst, handlat och lagat mat. Maken kom hem från Getis, kastade sig på hojen och for ut i svampskogen och tro på fan, men se vad han kom hem med!

P7030087

5 kommentarer:

Lotta sa...

Det var en trevlig kväll, tack snälla!

Viktdrottningen - Anna Malmborg sa...

O vilka vackra kvinnor! :)

Lill-Åsa sa...

Ja vilka tjejer! Blir aningens avis på höstens Sevillaresa, men du får blogga så vi kan leva oss in i resan. Vilken rolig kväll ni ser ut att ha haft. Lite nya ansikten också, kul.

Åsa E R sa...

Kul att se alla om det så bara är på foton. Vad bruna och fina ni är allihopa! Här är vi vinterbleka.
Jag blir också avis på er kommande resa då jag vet hur galet kul ni kommer att ha.

Kram

Anonym sa...

Tack för en trevlig kväll - och god krustad.....!!
Kram Maribel