16 juli 2011

Min kära syster…

Gun fyller år i dag. 2 år äldre än mig har vi både lekt och slagits/retats genom åren. Hon är också den som lärde mig räkna och skriva. Jag ville också börja skolan! Och snälla Gun lekte således skola med mig när hon kom hem på dagarna.

P9260227

I dag skall vi till henne i Grödby för att fira 47 åringen, sover på Getryggen som är halvvägs till henne. Vädrets makter verkar inte vara med oss. Jag vet 2 stycken som gifter sig just i dag. Lottas syster och Uffes kompisar som jag precis tappat namnet på (fast jag varit där på middag) Nåja, några regndroppar i brudkronan lär ju bringa lycka i äktenskapet (eller hur det nu var)

                    Ha en bra lördag så här i sommarens halvlek!

2 kommentarer:

Lotta sa...

Min syster slapp regn, det var uppehåll. Tack vädergidarna :-)

Grattis Gun!

Gun sa...

Tack fina syster