11 juli 2011

Harper Seven

Så har då paret Beckham benådads med en dotter. Inte för jag vet om de verkligen bara velat ha just en sådan, tidningarna vill i alla fall få oss att tro det. Fint namn (Harper) tycker jag. Mina söner skulle ha hetat Linn, Amanda och Ellen om de vore födda flickor. Hoppas familjen mår bra och att mamma Beckham äter upp sig lite. Till och med jag tycker nog att hon är lite för mager.

I övrigt har jag jobbat, lagat mat, oljat utemöbler, varit på Plantagen med mannen och köpt kogödsel och planterat lite blommor. Mannen har öst på gödslet på syrenhäcken som vi vill ska växa fort, så vi slipper se grannens skräptomt. I morgon ska det bli sol. Härligt, vi åker nog ut till Getis efter jobbet och sover där. Det gäller att fånga dagarna (eller rättare sagt kvällarna för oss som jobbar) Ha en fin sommarkväll alla och tack för titten!

2 kommentarer:

Lill-Åsa sa...

Det gör ni rätt i att fånga dagen! Underbart att ha så nära till sommarstugan så man även kan åka dit på vardagskvällar. Vi har halva jordklotet att åka för att komma till våran så vi åker inte dit på vardagskvällarna.
Ja Victoria B är definitivt för smal!

mammaxtre sa...

Här blir man då uppdaterad :-)

Hon är för smal, helt klart. Stort av dig Marie, tänker jag :-)

Ha det fint