18 juli 2011

Städa, städa varje …måndag

 

Riktigt så här såg vi väl inte ut vare sig jag, Isabell eller Lukas i dag. Vi har flyttstädat den lilla 1½:a han bott i nu ett år eller vad det blir. Flyttbilen kom i fredags så grejerna är redan i Luleå. “Bara” städet kvar. Skönt att kunna ta en måndag dag till det. Jag ska ju åka och jobba i natt. Gick sådär att sova länge i morse, 08.00 får anses rätt länge för att vara mig. Blev väckt av makens telefon 04,30 (han har jour) somnade dock om, phu.

                  Ha en god natt alla som hittat hit, det tänker jag ha!

3 kommentarer:

mammaxtre sa...

Hälsa Magnus att jag hade jouren förra veckan = 0 samtal. Hade även midsommarveckan = 1 samtal. Skillnaden är enorm :-)

Kram

Viktdrottningen - Anna Malmborg sa...

Värdelöst när båda har udda arbetstider. Man stör varandra. Skönt att du ändå lyckades somna om!

Mamma sa...

Ha då på en "god" natt och en god sömn när du kryper ner i sängen i morgon bitti. Kan fortfarande komma ihåg så skönt det var.
Kram