29 juli 2011

Fredag fast ändå inte…

..därför att jag ämnar jobbar både lördag och söndag. Behovet är stort och det är bra för att se hur de har det och för att inte glömma bort hur det är. Så därför är denna fredag inte som andra. 10-17 är tiderna så jag behöver inte ställa någon klocka i alla fall.

I övrigt är jag trött i kroppen. Beror kanske på dieten eller Borrelian? Eller på att jag jobbat natt och vänt lite på dygnet. Eller på att jag behöver semester? Nåväl jag trotsar tröttheten med en långpromenad om dagen, sen bjuder tillbaks och sover som en klubbad säl på nätterna (ovanligt för mig)

      Ha en skön fredagskväll och lördagsförmiddag ni som hittat hit!

3 kommentarer:

Lill-Åsa sa...

Skönt att få sova ut i alla fall. Då känns inte helgjobb lika jävligt. Trevlig helg på er och hoppas att du blir piggare snart!

Gun sa...

Tröttheten kan väl vara en kombination av allt... Tror att det är så för mig
Kram kram

Mamma sa...

Fina arbetstider gör att det inte känns lika tungt att gå upp och jobba helg. Och väldigt skönt att få vakna utan väckarklocka. Själv äter.jag frukost på altanen i Väsby.
Var rädd om er
Kramar