06 september 2012

Nästan gratis

Ecco_w33_sculptured65_product_main_sv

Skulle bara köpa kollegieblock till Axel på lunchen idag. Det gjorde jag också. Även dessa Ecco stövletter blev mina. Galet sköna och faktiskt mycket snyggare på foten än på hyllan. Och jag som i dagarna sålt 3 par boots på Tradera betalade bara 200 för dom (om man drar bort pengarna jag fått från de sålda) Nästan gratis!

PS Det är någon ny hi-tech klack som lovar att man ska kunna gå i dom hela dagen utan att bli trött i fötterna. Kanske man kan dra av dom som friskvårdspeng? DS

3 kommentarer:

Maribella sa...

Då har vi lika skor då!!
Sköna!!

LiteAvLinda sa...

Åh vad jag längtar till Marseille! Och du, nu ligger dina gamla stövlar ute på Tradera igen ;-) Mina vader var alldeles för stora hahaha...

Åsa E R sa...

Mycket snygga! Och billiga :)