21 september 2012

Bilder

Jag är ensam hemma i radhuset. Magnus har åkt till Amsterdam med sina barndomskamrater, flickorna är hos sin mamma och Axel är hos sin pappa.

Jag och Oskar var till Linköping i går kväll och tittade på när Luleå slog Linköping i förlängningen med 2-3. Efter det var vi på O´Learys med Lukas och åt och umgicks. Var hemma 01.15 och upp med tuppen i morse. Gissar att jag somnar i soffan framför Skavlan Ler Nu har jag haft hemma SPA och skall strax äta räkor och ta ett glas vitt. En riktig Marie kväll.

Jag har med mig datorn hem i dag och har tankat över lite bilder från systemkameran. Här kommer dom:

Sommar 2012 001

Fint blommande humle klättrar på vårt verandaräcke

Sommar 2012 009

Grannen Ullgrens röda blad

Sommar 2012 016

Två favoritkillar ♥ (och några svanar)

Sommar 2012 035

En mycket gammal och vacker verktygslåda. Med all säkerhets Magnus morfar Ragnars gamla.

Sommar 2012 062

Imse vimse spindel. Jag har (ännu) inget makro objektiv men den här bilden blev väl ändå ganska bra!?

Sommar 2012 060

Mårbackapelargon

Sommar 2012 054

Simba börjar bli lite grå på nosen. Gråa nosens charm?

Sommar 2012 040

Oj, vad Simba ålade/kramade/gosade med Oskar!

Sommar 2012 067

Bröllopsdag 13 september

Sommar 2012 071

Här är vi på fotokurs och laborerar med bländare, slutare och ISO.

I morgon åker jag till Marseille med 8 fina, fina vänner. Finns fritt WIFI på hotell eller annorstädes kommer korta små blogginlägg.

Ha det gott!

1 kommentar:

Pingvinfamiljen sa...

Väldigt fina foton och vi ser fram emot lite uppdatering från Marseille.