07 september 2012

Kort bara

Om Robinson som jag inte skulle se men ändå inte kunde låta bli. Ni som känner mig vet att jag egentligen älskar programmet men inte gillar att se massa “left overs” delta utan vill ha nytt blod varje säsong. Mig själv exempelvis (har sökt massa gånger)

Läste en kommentar på Fejjan som jag tycker säger något:

"Skönt att det blev final mellan de två och att just en av dem vann, så kanske de kan äntligen skrota programserien."

I mitt fall räcker det med att de skrotar idén att ta ditt massa gamla loosers. I år var det också extra tydligt att programmet  spelats in efter förskrivet manuskript. TV4 valde vilka två som skulle gå till final. Leif var bara med för att dra tittare, hur kunde man vara så dum att tro något annat.

 

Trevlig fredag på er!

Inga kommentarer: