05 januari 2011

Trettondagsafton

I morse hade jag lite sovmorgon för jag ämnade strunta i bilköerna och jobba hemma. Min klocka ringer 06 i vanliga fall och i morse sov jag till 07 men snoozade till 07,40, gick då upp vindögd och nästan raglandes. Så himlans trött. Således jobbat hemma (i telefon) En lugn dag, Ynka 30 samtal på 4 timmar. Jobbade en del administrativt mellan varven. Åkte senare ner på stan, behöver en ny svart kavaj (min gamla snygga blev för stor) Hittade nada. Kom hem med mat, vin och öl :o)
DSC00437
FIa och Henkan har fått barn i dag! Denna bild kom i ett mms i dag, 11,25 gjorde hon entré. Välkommen tjejen säger vi, du är efterlängtad! En bra dag att fylla år på tycker jag. Januari och alltid på trettondagsafton, den flyttar sig ju inte (min Oskar fyller alltid dagen före julafton medans min Lukas fyller på påsk ibland) Stort stort grattis familjen Andersson-Björk! Hon ser underbar ut! Jag är så nyfiken på vad hon ska heta och vilken person hon är/blir.

En digital fotoram fick jag i julklapp av min man (att ha på kontoret hade han tänkt) I dag har jag lagt ner foton på den. Nu finns hela familjen i den :o)
Barnfri lill-lördag i lilla radhuset. Jag har kört Axel till träning och övningskört i samband med det. Barnafadern hämtar och vi har kunnat unna oss en god middag med vin och ämnar senare att se på lite hockey och The Pacific. I morgon åker vi på Ålandskryssning, äter skaldjursfat och går på SPA.
                             Det är inge synd om oss :o)

1 kommentar:

Lotta sa...

Jga älskar min digitala fotoram. Vad härligt det lätre med kryssning coh spa.

Ha det toppen!