31 januari 2011

Sista januari

P4030072

Och det känns SÅ bra, nu bara en vintermånad kvar av denna vinter som verkligen varit vinterlik med snö i nu över 2 månader. Denna bild tagen den 2 april förra våren, och eftersom tiden rusar fort i ekorrhjulet vet jag att vi snart är där. Det händer massor nu. Jag och systrarna mina skall till pappa i Sälen i helgen, Åsorna emigrerar snart och vi ska på Hej då mingel med/för dom både på lokal och på lägenhetsrensningsmiddag (olika helger) Jag tror fanimig alla februarihelgen är uppbokade (inte ALLA timmar på dygnet men ändå)

                   En till vårbild från samma helg som den förraP4020062

Jag älskar verkligen alla årstider och skulle aldrig kunna bo i ett land där jag inte får uppleva växlingarna. För mig som i grunden är en lite rastlös person som lätt blir uttråkad passar det perfekt. Precis när man börjat tröttna på en årstid kommer det en ny. Kom nu våren, jag längtar efter dig!

1 kommentar:

Lill-Åsa sa...

Våren är inte min favoritårstid. Jag hoppas och hoppas att det ska bli sommar och så blir man besviken ett antal gånger innan sommaren äntligen kommer. Hösten tycker däremot kan vara fantastisk fin. Klar himmel frisk luft och underbart färgade löv.