22 januari 2011

Har jag blivit beroende?

Idag kan man ju inte bara vara beroende av alkohol eller knark utan även av socker, sex eller shopping. I mitt fall är det inte socker (har aldrig eller sällan sug efter sötsaker) Sex är det inte heller men satan vad glad jag blir av att handla. När jag köpte nya boots förra veckan hittade jag även dessa snyggare och föll som en fura. Tyvärr fanns de bara i 37 i Skärholmen. Det finns ett par i 41 i Helsingborg så skobutiksbiträdet. Således rusade jag in med andan i halsen på Scorett i Helsingborg i går eftermiddag. Och se på Fan, dom hade stått där och bara väntat på mig. Har gått i lyckorus sedan dess :o)
Published with Blogger-droid v1.6.5

4 kommentarer:

Lotta sa...

Grattis till dig Marie, vad roligt!

Maribella sa...

Jättesnygga, och väldigt mycket Marie!!

maria sa...

dem var snygga och shopping är roligt :)
kul att hitta en blogg till att läsa ...

Må så gott !
Kramar

Anonym sa...

Superduper snygga!!! Det beroendet är himla trevligt. Önskar jag också kunde ha höga stövlar (måste låta mina ben växa lite först)det är så himla snyggt
kram