04 januari 2011

Hata vår uppkoppling

Vårt jäkla Internet krånglar jämt. Någon nätvärksport tror jag. Kopplar nån förbi routern funkar det men vi år inne på vår 3e router på lika många år. Grr. Bloggar från mobilen (nöden har ingen lag) Jobbat och varit på hockey SSK-MoDo. Äntligen vinst men min "lilla" kille fick en otroligt ful checking from behind och fick kliva av. Väl hemma har vi offrat oss på den sista glöggen. Satt som en smäck trots min ilska över vår uppkoppling.
I morgon jobbar jag hemifrån, halvdag. Sen år vi ledig i 4 dagar. Underbart!

PS Bilden är någon dag gammal. Vi inviger våra irishcoffeglas vi fick av Malin & Johanna i julklapp DS
Published with Blogger-droid v1.6.5

3 kommentarer:

Lotta sa...

Vad skönt att vara ledig.Jag min idiot missade att det är halvdag idag. Har bokat in utvecklingssamtal kl. 19.00 ikväll.

Hoppas att det inte är ngn fara med Lucke.

Var hos doktorn igår buy the way. Detta efter att både du och min sambo, samma dag sa till.....

Lotta (igen) sa...

Buy the way, ha ha ha.

Maribella sa...

Hoppas sonen klarade sig OK. Såg läskigt ut!