20 januari 2011

Ängelholm

I eftermiddag åker jag, Åsorna, mamma och Gun till Ängelholm. Vi ämnar umgås med Uffe (mammas x) äta underbar mat (eftersom Uffe är grym på att laga den) dricka goda viner samt att åka till Helsingborg och Helsingör. Ska bli hur kul som helst. Jag kör bil och vi åker från Södertälje 17.00. 50 mil är det men finfina vägar. Inga matstopp eller sånt tjafs har jag talat om.

           Här kommer en liten bildkavalkad från tidigare Ängelholmsresor: Axel                      Underbart söta Axel i soffan hos mormor och Uffe

Axel och mamman på stranden                          Axel och jag nere i Bunkern vid stranden

BadpojkarFina badpojkar. Jag och mamma hade stickade polotröjor på oss och var trots det jäkligt fasta i hullet. Mina barn har varit som sälar i vatten (åtminstone Oskar och Axel)

 Lukas                             Lukas i Axels vagn på Köpenhamnståget

skanna0035             Men det är klart man behöver värma sig efter ett kallbad :o)

I dag är för övrigt första månaden på exakt 22 år (eller 264 månader) som det inte dimper in barnbidrag på mitt konto. Det är vuxenpoäng på den va`?

5 kommentarer:

Maribella sa...

Åh, hälsa så gott!
En av de bästa tjeresor jag gjor

Maribella sa...

(forts) gjort var när vi var till ängelholm & Båstad!
Kram och kör försiktigt!

Mamma sa...

Buspojkarna. Men var tar tiden vägen. Det var ju inte igår men nästan.
Kram

mammaxtre sa...

Det är vuxenpoäng. Där är jag inte på långa vägar :-)

Kör försiktigt vännen min

Anonym sa...

Herre jösses ja det är vuxenpoäng, frågan bara på vem dig eller sönerna:) Ha en skön tripp
kram