13 januari 2011

Reafynd gör en glad :o)

 

IMAG0206På lunchen var jag på MQ rean. Hade ju besökt Södertälje och Skärholmen butikerna innan men kom på att det finns en närmare jobbet (Liljeholmen) Wow vilken skillnad, folk har nog inte fattat att det finns ett MQ där, de hade massor kvar! Titta vad jag fyndade på 50 %. En svart klassisk STOCKH LM kostym. Satt som en smäck, enda aber är att byxorna är extra långa, men vem är man inte att orka fålla upp byxorna om man köpt dom för halva priset?

I övrigt har vi städat ut julen och städat här hemma. Nu ser vi på hockey. Lukas spelar inte för han inte bra ännu efter smällen han fick bakifrån i MoDo matchen förra veckan. I förrgår kräktes han och nu har han gjort en DT skalle. Ingen blödning (phu) men han vilar hela denna vecka.

I morgon är det fredag igen, en dag jag är barnsligt förtjust i :o)

2 kommentarer:

Lotta sa...

Jag är en stor förlorare som inte gått på rean känner jag. Borde men tiden räcker inte till. Glad för din skull.

Stackars Lukas.

Anonym sa...

Usch vad otäckt med Lucke. Hoppas att han snart är frisk och kry igen. Supermegafin kostym.
Lill-Åsa