14 januari 2011

Svart bälte

I REA shopping, det har jag (fått tillbaks) Jag har varit en expert REA shoppare men legat av mig sista åren (då jag varit för fet för att tycka det är roligt att handla) men du börjar jag komma i form igen. Dessa vackra boots inhandlades på Scorett i Skärholmen. Hade kostat 1899, nedsatta till 1300:- men i kassan sa hon 949:-  och jag protesterade inte ett dugg. Man kan väl för i bövelen få unna sig (har ju fått lönetillägg nu när jag blivit tf)

IMAG0208 

På jobbet händer det massor! Dagarna går liksom hur fort som helst. Det vankas barnfri fredag i det lilla radhuset. Lammfilé med någon potatis som luktar himmelskt skall jag få till middag. Mannen ville överaska, kunde han väl få :o)

Kul jobb, en fantastisk man (och glöm inte alla barn), REA fynd, himmelsk mat och (faktiskt) ett glas rosa bubbel i glaset för tillfället. Vad mer kan man begära en vanlig fredag i januari?

3 kommentarer:

Anonym sa...

Super snygga!!!
Jag vill också ha....

HemmahosSussie sa...

Och vad fick du för potatis?
Mat, ja se det är mitt liv det.....;-)
Och stövlarna , dom var mycket snygga.
Trevlig helg på er.

Mamma sa...

Om jag inte sagt det förut så Grattis till din nya tjänst. Det är du värd! Jobba inte ihläl dig bara! Det finns ju bara en av dig!
Kram