26 januari 2011

Ekorrhjul

Denna bild togs i underbar eftermiddagssol Helsingør i fredags.

Det är full fart på mitt ekorrhjul. Därför blev det inget inlägg i går och bara ett kort idag. Dagarna rusar fram på jobbet och hemma. Tränar (gym+kondition) övningskör (han är så duktig) försöker träffa de stora sönerna (lyckades med den ena i dag) lagar mat (70 tals klassiker idag: Fläskkotlett, potatis och brunsås) Nu sitter jag tight med mannen vid min sida och ser på Pacific. Mår rätt bra i mitt liv just nu (trots en timmes lång attack av hysterisk tandvärk idag som dock gick över lika fort som den kom?) Hjulet kunde kanske få sakta ner lite men jag kan inte hitta knappen....
Published with Blogger-droid v1.6.5

1 kommentar:

Lill-Åsa sa...

Fin Helsingörbild! Jag tror att jag har hittat en eventuell pausknapp på ekorrhjulet, men jag återkommer mer om det när jag vågat trycka på den.
Kram Lill-Åsa