24 januari 2011

Ack värmeland du sköna

 

I dag har jag varit i Karlstad. Solen sken (såklart, det är ju vad man förväntar sig av stan) och vi hade en gnistrande fin vinterdag (och ett bra möte)

IMAG0241Utsikten från mitt tågfönster (ni ser skuggan av Bengt som satt mittemot mig också)

IMAG0237                                    Klarälven såg kall ut!

IMAG0238                               Stadshotellet i sin fulla prakt

Tåg är ett underbart sätt att resa på. Hemma i hyfsad tid har jag både hunnit handla och laga mat. Nu ska jag övningsköra med Axel till rinken och passa på att träna när han tränar. I övrigt är vi hundvakt till Simba, kan inte fota honom i dag för han är på promenad med Malin nu, men i morgon kommer ni få se honom :o)

   Ha en bra kväll, det kommer jag att ha. Min humörkurva är på topp!

1 kommentar:

Lotta sa...

Vad härligt med en humörkurva på topp. Det vill jag också ha....