22 januari 2009

Varför kan vi aldrig vinna?

Vilar det en förbannelse över oss? Här leder vi fanimig hela matchen men lyckas inte hålla tätt i slutet (en slags målinkontinens) Fullsatt i rinken, underbar klack men nej. Antagligen är det så enkelt att vi inte är bättre än så här. Mitt glas är alltid halvfullt, och jag hittar även ljusglimtar i detta:

*Vi tog en poäng (det var länge sedan!)

*Kvalserien kan vara rätt kul, man vinner fler matcher (segerrus är underbart)

*Lucke kanske får en liten större chans till spel i a-laget i lägre serie

*Klarar vi den och hänger kvar i elitserien känns det (nästan) lika kul som att vinna SM guld.

Så där ja, så illa är det alltså inte :o)



Axel har vart hemma från skolan pga hals och huvud ont. Min dag har varit en mötesdag på jobbet även denna dag. Arbetsmiljö på förmiddagen och kvalitet på eftermiddagen. Sittsår på skinkorna och väldigt få kalorier förbrukade.



I morgon löningsfredag och så kommer Malin och Johanna!

1 kommentar:

Maribella sa...

Morrn kompis!!

Jag höll mej hemma igår, lagade mat och hejade framför TV:n!

B-M var på VV igår, hon har gått ner 4,7 kg på två veckor. Jag har tappat 2,1, och det är jag nöjd med!

Skönt med fredag? Jag jobbar i helgen...

Kram