27 januari 2009

Sjuka

På mitt jobb är det värsta sjukstugan. 15 är sjuka och vi som har högsäsong (men det finns ju en logik i det) Det är nog rätt lika på många arbetsplatser just nu.
Även min lillasyster är sjukskriven. Hon har ju gjort en hysterectomi i dag. Allt har gått bra (över förväntan) och vi har messat massor. Hon mår bra, VAS:ar en 2:a (har eda) men är störd på tanten brevid som toksnarkar!

Efter jobbet åkte jag bara hem för att byta om och sen pronto till gymmet. 40 minuters kondition (20 minuter trappmaskin och 20 minuter crosstrainer) och sen mitt gym program som instruktören Ragnar gjort till mig (önskar jag kunde säga min PT för det låter så coolt) Ökade vikterna på (nästan) alla maskiner. Stretch efter (med skön musik i lurarna) Hemma har jag fått Amelia, skall krypa upp i soffan och unna mig en stund med den innan jag skall hämta Axel i ishallen runt 21,30

Det gänget jag brukade åka med till Sälen åkte i dag (de flesta, några åker efter på tordag) Värsta skidåkningen och sällskapsspel på rummet blir det väl som vanligt (NOT) Lotta Potta och hennes tjejgäng åker även de till Sälen (Högis) på torsdag. Nåja, jag skall ju dit om 2 veckor med mina systrar och hälsa på pappa. Då blir det skidåkning (på längden) och sällskapspel (sant)

Hejhopp

Inga kommentarer: