19 januari 2009

Måndag (igen!)



Hur fort kan en helg gå? Nåja, just nu känns jobbet mer ok än för några veckor sedan. Upp och ner så som livet. En vanlig dag på kontoret. Tog tag i en liten surdeg, kommer att vara klar i morgon med den (sammanställning av medarbetarsamtalen) Skönt. Möten hela onsdag och torsdag gör att denna vecka kommer att gå jättefort.

I dag har det snöat! Hoppas att det fortsätter och att det bli vintervitt i 08 området. Kan ju inte låta bli att längta till Källfjället (på bilden poserar mina systrar och pappsingen uppe på toppen av detta fjäll där vi har en stuga) Skall på middag och träffa de båda på lördag då djäklar skall vi planera in en resa dit å det snaraste, vilket inte blir så snart då min lillasyster Åsa skall operera bort sin livmoder om en vecka och vek som är kommer hon säkert inte att orka med några längre skidturer på några veckor ;o) Gun som har 5 barn och ägare av en förskola kan säkert inte heller kvista i väg hur som helst.

I kväll hockeykörning, borde träna när Axel gör det men det tar lite emot, kanske en långpromenad i vintervädret i stället och gymmet i morgon? Mannen får avgöra, ämnar han löpa så gymmar jag. Jag sparkade av honom stortånagels i lördags (inte med flit!) så han kanske får ont av löpskorna (nästan så jag hoppas)
Blodpudding till middag, vad det lider och ingen Cityakut, vad har dom för konstiga "säsonger" på tv3?

1 kommentar:

Maribella sa...

Stackars mannen!! Hur gick det till??

Kul att du oxå struntar i VK o satsar på VV istället. Vk gav fanimej inget resultat, och på VV kan man ju spara points till helgen...kan det bli bättre?

Kram Maribel