17 januari 2009

Kallt ute och torsk mot Skellefteå


Kallt men blå himmel och sol i dag. Barnfri helg. Både jag och mannen vaknade tidigt. Eller det beror ju på vem man har som referens. Tidigt för mannen, normalt för mig, sovmorgon för min pappa) 07,30 var uret när jag slog upp mina blå och Magnus sina bruna. Frukost med nygräddat bröd och ost (17%) och marmelad (pyttelite). Nyhetsmorgon. Jag älskar lördagmornar! (inte dom som man tillbringar i en ishall i Katrineholm/Tyresö/Nyköping typ)
Mornade oss och åkte sen på stan. Hittade en jättefin Mexx kappa på 50% rea som tyvärr inte var på rea (snyft) Såg SSK:s A juniorer få stryk av Skellefteå (snyft igen)
Är nu på väg till Maribels 38 årskalas. Det ska bli jättekul. Min kära lillasyster och hennes fru Åsa (enkelt va?) och deras Pontus har kommit hem från Australien i dag, längtar till vi ses. Och sen har jag ju skrivit mitt livs första blogginlägg, mer lär det bli då jag älskar att skriva.
Tjingeling!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Ok, ditt första blogginlägg. Då lär inte jag vara sämre än att jag skickar in min första kommentar och som lök på laxen, den första på din blogg :) Love you//Din Man

Pingvinfamiljen sa...

Kul att du nu också är med i bloggänget, Verkligen jättefin blogg som du skapat! Ambitiöst att blogga när du kommit hem från en fest! Trogen bloggerska minsann!

Vi har just tvättat 7 maskiner och Poppe har fastnat framför vårt nyinköpta Wii. Just nu kör han ett pass Yoga...

Ha det så bra och vi kommer att troget följa din blogg.

Kramar från oss

Gun sa...

Åh vad kul. Nu ligger du på min favorit lista! När ska vi träffas då, alla systrar? Må så gott syster
Kramar från en som saknar Thailand

Anonym sa...

Vad kul vännen, vad glad jag blir.
Har försökt (vet inte om jag lyckats) göra så att mina läsare kan länka sig till dig från min blogg // Lotta