31 januari 2009

Favoritstund i veckan...

....är absolut lördag morgon och förmiddag för mig. Hela helgen med massor av ofyllda timmar till ens förfogande. Just denna (barnfria) lördag åt vi frukost vid 07.45 för att sedan återvända till sängen med LT och varandra. Senare kom även Lasse Bengtsson och gjprde oss sällskap. Jag somnade om! Händer en gång på tusen men glad är jag för nu finns det ju chans att jag är vaken längre än till 21 i kväll.
Missar Lukas match hemma mot Linköping kl.16.10 då vi ämnar att fara upp till huvudstaden för att äta middag med Henkan och Fia. Nåja, vad är väl en bal på slottet? Den kan ju vara tråååkig och långsam eller...För er som inte har koll ligger vi 3: och Linköping 7:a i tabellen. Lycka till SSK A-juniorer!

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag håller med! Visst är det underbart med lördagsmorgonar! Vad kul med en tripp in till Stockholm. Vilka är Henkan och Fia? Bor de i stan eller ska ni ut på lokal? Tack för matchen i går kväll :)