25 januari 2009

Resultatbörsen



Dagen får summeras så här: Win some, loose some. SSK:S A-juniorer spöade HV71 som var obesegrade hittils med 6-4. Otroligt bra match!

SSK:S team 94 torskade mot Nacka med 1-3. Axel säger (jag har mindre koll) att Nacka inte heller förlorat ännu denna säsong.


På bilderna ser ni ju mina (fantastiskt begåvade) söner. Jag tycker alltid att mina barn är bäst på isen (även Oskar spelade ju i flera år) Men ju mer åren går inser jag att jag kanske inte är så jätteobjektiv ;o) Men bra är dom, nåde den som säger något annat!
Axel ser ni som nummer 12 och Lukas som nummer 5.



Nu skall vi äta teriyakimarinerad lax med wokgrönsaker som man blandar med nudlar. Till detta serveras en kall yoghurtsås som smaksatts med thaichili.
Snart måndag igen!

1 kommentar:

Maribella sa...

Härlig helg du verkar haft!
Var inne och kikade på Åsornas blogg, vilket fint foto det var på dej!! Gulligt....verkligen...!
Ska ni på hockey ikväll, eller det kanske är borta?

Hur var din måndag? Min har hittills varit sådär...

Kram