22 januari 2009

Onsdag och platschefsmöte

Mina kollegor: Lasse, Ann-Sofi, Annica, Anki och Geir.

Hur kan det komma sig att jag är SÅ trött på morgonen? Jag som alltid (nåja, inte i tonåren kanske) har varit morgonpigg är så trött, frusen och tung på morgonen. Åkte pendeltåg i dag, länge sen sist och ibland rätt skönt. På de "nya" pendeltågen sitter man dock attans trångt, får man en person över normalvikt brevid sig så sitter man fast, armarna går liksom inte att röra. Har man desutom en liten dator, handväska och en påse med x-tra kläder med sig är det tokfullt. En man av utländsk härkomst satt med mp3 spelare och gnolade till den rätt gnälliga musiken han lyssnade på. Lite gulligt först men framma i Årstaberg rätt IRRITERANDE. Man vill ju ha lugn och ro på morgonen!



Platschefsmöte på jobbet, kul att träffa alla! Vi har som alltid massor av saker att disskutera. Mycket givande. På kvällen var vi på:
Underbar Libanesisk restaurant på Tavastgatan. Vi åt, drack och hade hur trevligt som helst. Men vuxen som man är så vet man ju att det är en dag även i morgon, bröt således upp vid 22 tiden. Tåg hem och kärleken hämtade vid stationen (tack, Magnus!)


2 kommentarer:

Anonym sa...

Så trevligt. Jag vill också gå på Tabbouli.
2 ggr har jag försökt utan att beställa bord. Går ej kan jag tala om.
Kram mamma

Maribella sa...

Tabbouli har jag varit på ett par ggr, mycket trevligt!
Blir det vv ikväll? Du hinner före matchen om du verkligen vill...

//Maribel