08 oktober 2013

Sassa brassa

Jag som har stora svårigheter att hålla mig vaken efter 22 lyckades igår att hålla mig vaken och se Homeland. När man väl sen går och lägger sig ovanligt sent, är det någon som tror man kan somna då? Svar nej. Vilket resulterade i att dagen gått i trötthetens tecken. 

          Den söta killen längst till höger är min mellersta son

I dag vann "vi" mot Färjestad som är lag jag inte gillar. Nu ligger vi tvåa i SHL tabellen. Önskar jag kunde åka upp till Gävle och rå om dom oftare bara. Fina Lukas och Isabell ❤️

I morgon ska jag jobba hemma, har en sak jag bäst och snabbast gör ostörd. Ensam hemma vid köksön får man mycket gjort. OCH man får sova en timma längre. Zzzzz.




2 kommentarer:

Mamma sa...

Fina Lukas. Ja jag satt också uppe och tittade på Homeland igår. Kunde inte heller somna. Men är man ledig så mycket som jag så gör det inte så mycket. Det är något knas med din blogg Marie. Svårt att kommentera och bilderna är jättestora!

Anonym sa...

Ja han är fin Lukas. Visade foton på dina söner för flicksnärtorna på jobbet och de började dregla allihop. Heja Brynäs!!!

Lill-Åsa