31 oktober 2013

1390


1390:- kostade det att besöka frissan idag. Folieslingor, tvätt, klipp och föning (kaffe och kaka)
Min man tycker det är dyrt. Beror ju på vad man jämför med. Tandläkaren kostar lika mycket och tar 15 minuter (det tog 2,5 timma hos frissan) Och när man varit hos tandis är det INGEN som ser skillnad! Det gör inte alla nu heller men har man tur är det någon som gör det.

Efter frissan åkte jag till Lotta ❤️ Vi har varit vänner i snart 10 år. En snygg, stark kvinna som har en (helplatt) mage jag skulle döda för. Henne både beundrar jag och ömmar för. En för mig viktig vänskap!





5 kommentarer:

Mamma sa...

Marie , du är en fin vän. Och vad gjorde man utan vänner? Är man en bra vän får man också vänskap tillbaka!
Kram

Cecilia sa...

Tvätt,klipp (från långt till kort) föning, och plockning av ögonbryn 500 här ute på bondvischan ;)

LindaF sa...

Jag betalar typ 600:- för en kvart hos tandis. Självklart är det roligare att lägga pengar på att vara snygg i håret än i munnen ;) kram

mammaxtre sa...

Finaste du. Du är för mig värdefull. MEN, du har fel i en sak. Min mage är inte platt, den var det, men efter tröstätande har det hänt grejer...men det löser sig :-)

Kram

Pingvinfamiljen sa...

Vi färgar vårt hår själva men än har det inte gått så långt att vi plockar fram saxen och klipper varandra :)