23 oktober 2013

Årets Ecco

Är egentligen fjolårets. Jag har flera tämligen nya stövlar i ett tämligt bra skick. Men med dagens supertajta jeans (gillar egentligen boutcut bättre) så kände jag att jag behöver ett par låga vinterboots. 
I ärlighetens namn köpte jag redan förra året ett par låga ecco av samma anledning, men med ganska höga klackar. Ju äldre jag blir ju bekvämare skodon vill jag ha. Dessa som tydligen var fjolårets modell var lite svåra att hitta i min storlek men skam den som ger sig. 



I övrigt går jag lite i ett lyckorus över mitt nya jobb ❤️

4 kommentarer:

mammaxtre sa...

Så snygga!

Anonym sa...

Snygga Ecco :) och vad mysigt att gå omkring i ett lyckorus :)
Kram
Gun

Åsa E R sa...

Supersnygga!

Anonym sa...

Snygga! Du är värd ett rejält lyckorus efter alla pendeltågsår

Lill-Åsa