27 oktober 2013

Oktoberpromenad

Det är väldigt vackert ute nu, även om man måste medge att den allra vackraste delen av hösten är förbi. Många träd är nästan lövlösa nu. Vaknade tidigt (tack för det normaltiden!) och blev lite förvånad när solen tittade fram. Vi hade bokat tid för att gruppskypa, jag från Södertälje, Lukas från Gävle och Oskar, Axel och Åsorna från Sydney. 33 minuters samtal blev det, en mycket bra start på morgonen.


Glad i hågen valde jag att gå en långpromenad. Dagsljuset gör mig gott!  






Medans jag promenerade betalade M räkningar och dammsög (nej, ni får inte vare sig låna eller ta honom i från mig) I eftermiddag kommer mamma på middag så nu ska här handlas och lagas mat. 

Trevlig söndag önskar jag er alla!

2 kommentarer:

Mamma sa...

Tack för en jättegod middag Marie. Uppskattades!

Pingvinfamiljen sa...

Härligt med blå himmel! Vilken bra uppdelning av sysslorna :)