12 september 2013

Trekanten

Jag är så glad att jag tar mig tid att gå promenader på lunchrasten.  ALLA borde göra det. Man har inte lön på sin lunchrast  så varför skulle man inte passa på att hämta frisk luft och samtidigt få röra på fläsket? Jag sorterar tankarna och prioriterar arbetsuppgifter. Alla bilder idag är tagna på min promenad runt sjön Trekanten nära mitt jobb.

bild1

bild2

bild3


I kväll har mannen firat "fredag" eftersom han har jourkomp i morgon. Vi har ätit rökta räkor och druckit ett glas vitt. Lyx med god mat, gott vin och samtal med varandra ❤ I morgon har vi varit gifta i 5 år!

PS I dag har vi bokat boende i Amsterdam. Här ska vi bo! DS

4 kommentarer:

LiteAvLinda sa...

Jag är galet avundsjuk! Skulle göra vad som helst för att följa med... Det låter säkert konstigt, men jag blir stressad av att försöka röra mig på rasten.. Duktig du är som gör det!

Åsa sa...

Fint boende i Amsterdam!

Jag som har varit så himla duktig och gått på lunchrasten, har fått någon typ av latmask, och ligger mest på gräset och tittar upp i luften på lunchen. Men avslappning är ju också viktigt ;)

Lill-Åsa

Anonym sa...

Tyvärr hinner man inte gå så långt på en ½ timme med ombyte och kanske äta något också. Men det ser onekligen härligt ut, Sotzi.
Grattis till bröllopsdagen.

Mamma sa...

Underbart vacker Promenad. Meditation. Avis är jag på er som ska till Amsterdam. Älskar den staden. Och så fint ni ska bo!
Kram