20 september 2013

Eijskogsfjället

Om någon av er som läser detta har sömnproblem så är mitt råd att åka till fjällvärlden. Fjälluft, motion och en sprakande brasa är främjande för sömnen. 


Efter frukost väntade vi på att dimman skulle lätta och sen gick vi på tur. Vi gick 10 och kom hem 14.30. En naturupplevelse som jag önskar alla någon gång i livet får uppleva. Bilderna gör det inte riktig rättvisa. Det ska upplevas tillsammans med doften av våt myr och tystnad (så mycket tystnad det nu kan bli när man har en väldigt pratig storasyster med sig) En andling upplevelse. 

Efter det satt jag ute i solen och löste korsord. Gun har lagat mat (supergott) och jag har diskat. Gunnar Åhn har varit förbi och jag har fått ett otroligt fint och värmande meddelande på Fejjan. Tänk vad små ord kan betyda mycket. ❤

1 kommentar:

mammaxtre sa...

Jag förstår att ni har det toppen. Vad härligt. Jag som älskar tystnaden :-)

Ha det fortsatt toppen fina du!