10 september 2013

Planering

Jag älskar helger!* Planerar redan min helg och snart är den full innan den börjat (sen behöver det inte bli som jag planerat jag är lika glad ändå) 
På fredag har vi 5 årig bröllopsdag (middag på för mig i dag okänd restaurang i Stockholm) På lördagen skall jag handla underkläder (presentkort kvar från jul på "finaffären") samt ut på loppisjakt och leta gamla begagnade lerkrukor att vinterförvara alla pelargoner i. Och på söndag planerar jag att se Monica Z på bio. Stora förväntningar har jag på den då jag älskar Monkan och har har hört så oerhört gott om den. 

Här hemma ser det ut som vi ska flytta fast det inte alls är så. Fönsterputsarn ämnar komma i veckan och vi har flyttat bort allt från fönsterbrädor (och gardiner har vi ju inte) Ser heltomt ut. 


Intressant att ni trodde jag avsåg bantning i gårdagens inlägg, så var inte fallet :)


*Vem fan gör inte det, undrar ni? Tja, jag jobbade varannan/2 av fem helger i många år och då var man inte alls lika helgfixerad.

3 kommentarer:

mammaxtre sa...

Fönsterputsare, kan jag också anlita den?

Åh vilken fin helg du har framför dig. Härligt!

Kram

Anonym sa...

Jag har massa krukor som skräpar om du vill ha..
LindaF

Åsa sa...

Älskar också att planera!