14 september 2013

Sista sommardagen


I morgon kommer hösten (har jag hört) Det gör inte så mycket för sommaren har ju varit så otroligt fin och som bonus fick vi sommar halva september. 

Gårdagen var fantastisk och jag har världens mest romantiska man ❤ Bubbel och rosor hemma och trerättersmiddag på restaurang. 

Apropå vår bröllopsdag så var jag in och pratade med butiken där vi köpte våra ringar, de börjar bli dags att rodiera om dom. Men då får man vara utan ringar en vecka, det vill inte maken just nu eftersom han ska till Dublin nästa helg (jag trodde han var rädd för att få en hord av damer runt sig men har var mer rädd för tråkningar av grabbarna han åker med) 


Idag har jag fikat med Oskar på stan. Shoppat underkläder och en tröja (och hårsnoddar)
Hittade gamla, slitna lerkrukor men de kostade mer på second hand än nya och då kan det vara :(


SHL börjar idag. Vi äter hockeymat framför TV:n och hejar på Brynäs i år. 


Gissa vems tallriks som är min och vilken som är Magnus? Det ser lika fint ut när han äter kräftor kan meddelas. 

En hittills fantastiskt bra lördag och just nu leder Brynäs med 2-1. Sassa Brassa!

3 kommentarer:

Åsa sa...

Det gick bra för Brynäs, om jag förstod det rätt på Facebook. Heja Brynäs!!!
Maten ser så jäkla god ut, men det ser svårt ut att laga revbensspjäll. En utav mina favoriter.
Sicken romantisk man du har!

Marie KJ sa...

Man köper halvfärdiga spjäll! Bara att pensla på den goda såsen och in i ugnen/lägga på grillen i 19 minuter. Himmelskt goda!!!

Anonym sa...

Vilken storlek på krukor är du ute efter? Hör av dig på luren, jag kan säkert fixa fram billiga krukor
Kram
Gun