02 september 2013

Min dag: Måndag

Kalorier: Cirka 650
Alkohol: Noll
Motion: 4 km rask lunchpromenad, 75 minuter på gymmet (hårt arbetandes, var rödlila i ansiktet när jag var klar)

Som ni ser försöker jag kompensera helgens öl och snacksätande. Går utmärkt. Om livet bara var måndagar skulle jag vara smal som ett snöre. Motivationen på topp och supertaggad. 


Fick ett tips av Oskar att denna man äntligen har en Sverigespelning. Som vi väntat på det! Biljetter inköpta, nu väntar vi på februari :)


3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej
Det var så kul att få träffas igår :) och att få träffa Oskar innan han åker.
Vem är killen på bilden?
Kram
Gun

Marie KJ sa...

Ja, jösses vad vi ses sällan fast vi egentligen inte bor så långt i från varandra!
Killen heter Dallas Green (City and Colour) Min bästa låt: Coming home!

Åsa sa...

650 kalorier är skitlite ju. Ja Dallas Green är bra. Kul med konsert!