26 september 2013

Tre minus två

Ni trogna följare vet ju att Axel blev arbetslös huxflux och blev sugen på Australien? I dag är både visum och biljett klara. I mitten på oktober far han och stackars Lukas kommer få så mycket mammakärlek att han kommer drunkna.




Han är: Lillebror, halvsladdis, barnkär (här med Alfred) rolig, lite ängslig, målmedveten, blond, musikalisk, kärleksfull, artig, social och helt underbar ❤️



Min trygghet blir Åsorna, Pontus och Oskar. Och jag gläds åt att han reser, upplever och lever ut sina drömmar (och sen stannar hemma nära mamma och skaffar fru och många, många barn 😃)

Annars är det ju torsdag. Förutom jobbat har jag lämnat in våra ringar för omrodiering, köpt 2 blusar och en tröja och lagat mat. Nu tjusar jag med Magnus och Simba i soffan ❤️

3 kommentarer:

LiteAvLinda sa...

Vilken tur att du har en av dom i krokarna ;-) Och vad skönt att det redan finns ett kontaktnät i Australien! Jag vet inte vad omrodiering är, men hälsa killarna. Ska tänka på er när jag äter hur-mycket-hummer-jag-vill i några timmar imorgon. kram!

Mamma och mormor sa...

Ja vad säger man? Allt är redan sagt, men jag förstår precis hur du känner. Och tack och lov för att Åsorna finns där. Och det killarna får uppleva är ju så stort och bra för deras självförtroende och så hoppas vi att dom inte bosätter sig där!

Åsa sa...

Ja men något så nyttigt att få resa och stå på egna ben borde alla få göra. Det var väldigt nyttigt för mig som minsting. Dessotom så finns ju som sagt vi har som trygghet. Oskar tycks trivas himla bra. Han är ute och träffar lite svenskar i en park vid Central ikväll. Han är en fröjd att leva tillsammans med!

Kram Lillasyster