11 september 2013

Akkurat


Efter jobbet gick jag över Liljeholmsbron och sen Hornsgatan från väry höga nummer (typ 133) ner till väldigt lågt (18) Där mötte jag Eva, Ulla och Annelie. Vi är fyra av sex som åker till Amsterdam om exakt en månad. Jag drack ett par Tjockhult Tjinock (kanske den godaste ölen som finns?) och åt moules chèvre. 


Efter massa skratt och flams så fick jag skjuts hem till dörren av Ulla som hade bil. Lyxigt värre! Den var parkerad på Södermälarstrand (med den här fina utsikten) 


Jag och två av mina äldsta vänner Eva och Ulla (inte i ålder mätt utan i vänskapsår)

Annars har jag jobbat och bokat en Parisresa till mig och M idag. Jag har varit i Paris förr men M som ändå får anses tämligen berest har just missat Paris (bara mellanlandat på tågstationen och det gills ju knappt) Nu åker vi till kanske den mest romantiska staden i världen i den kanske mest tråkigaste månaden på hela året ❤




2 kommentarer:

Åsa sa...

Skulle så gärna vilja henka på tjejresan! Paris är så mysigt. Så här ser nog min favorit-topp-tre- huvudstäder i Europa ut:
1. London
2. Paris
3. Prag

mammaxtre sa...

Både Akkurat och sällskapet och Paris låter ju hur trevligt som helst. Härligt!