20 juli 2012

Sol!

Jösses vilken fin dag vi fick i dag. Jag har knappt gjort ett nyttigt handtag (för utom matlagning och disk) Ty att ligga i em solstol på stranden och läsa räknas väl inte som att göra nytta? Maken har målat golv två gånger och sågat och spikat fönsterfoder medans jag latat mig.
Som om det inte var nog med att lata sig har jag efter att fått in potäterna i ugnen och blandat en sallad unnat mig ett litet glas bubbligt och ännu ett kapitel i en mycket bra bok. Jag kan så mycket grejer. Som att unna mig grejer. Borde fler öva sig på!


Published with Blogger-droid v2.0.6

1 kommentar:

Lill-Åsa sa...

Men att lata sig är nog som medicin för en annars så stressad kropp. Fortsätt med det och att unna dig saker. Vi är bra på att unna oss grejer. Nu ska vi gå och deklarera vilket känns lite småpirrigt när man inte har en aning om hur det ska gå. men om det går bra ska vi unna oss något :)