01 juli 2012

Lyx

Är att få smörja sin (just nu mycket röda) kropp med fint kroppssmörj (bodylotion kanske det heter) Lucke är på besök och hade med sig en sån här fin burk till mamman från The Big Apple.

Meningen var att vi skulle på kalas klockan 17 i dag men försov oss och vaknade 18.30 av att en son ringde och undrade om vi kunde bjuda på middag. Vi som bara skulle läsa DN efter middagen... Med facit i hand var det bra för jag ska försöka vara vaken sent i kväll och sova länge i morgon då jag ämnar täcka en nattvakans på jobbet.

Nu laddar maken, Lucke och jag i soffan inför EM-final och nachos. Sassa Brassa och må bästa lag vinna!


2 kommentarer:

Lill-Åsa sa...

Vad gulligt av Lucke att köpa fin present till sin mamma.

Lotta sa...

Lyx är väl också att ha Lucke hemma tänker jag :-)

Sephora, min favvis butik.


Kram