28 juli 2012

Böljan den blå

Vi gjorde en deal, jag och mannen. Vi har en barnfri semestervecka och hade tänkt oss en sistaminuten resa till Medelhavet. Svindyrt kan meddelas. Dealen var då att Magnus skulle hitta på något över helgen och jag något till veckan. Sitter således på Cinderella och skall sen tillbringa helgen på söder. Trevligt värre.

Min aktivitet är tisdag-torsdag och vad det är lär ni bli varse om ni läser denna blogg eller följer mig på Facebook eller instagram :)

PS En fråga jag ställer mig på denna resa; Varför åker man med spädbarn (typ nyfödd) på en kryssning en fredag? Och om svaret är för att typ fira farfar som fyller 70 så är följdfrågan varför man sitter med den nyfödda i dansrestaurangen bland hög musik och fyllon mitt i natten? DS


Fina maken bakom skaldjursplatån




2 kommentarer:

Lotta sa...

Folk är dumma i huvudet, så är det bara. Kan det finnas ett annat svar?

Ni är så himla bra på att ta för er av livet. Toppen tycker jag!

Kram

LindaF sa...

Åh nu får jag ångest igen.. tänkte åka imorgon med Lia och Alfred... inte för att sitta på discot men för att komma bort!
Hoppas ni har det bra i alla fall och platån vet vi är god :) eller var det vinet? ;)