17 maj 2012

Steg. se

På jobbet har vi stegtävling igen: Revanschen heter den. Och det är just vad det är för mig. Jag ska vinna (åtminstone över mig själv) minimum 15000 steg om dan är mitt mål.

Vi är på Getryggen. Bastudörren sitter nu som den ska och översta laven på plats (virket räcker inte till hela undre) Således vankas det premiär bastubad i kväll. Först skall vi dock grilla och äta.

Bilder från dagens långpromenad....


PS Bilden på mina ben och fötter togs av misstag, men jag tycker nig att den blev lite frän DS






2 kommentarer:

Lotta sa...

Stegtävlingen jag var med på (på min förra arbetsplats) gjorde att jag sabbade mina fötter för alltid. Gå klokt är mitt råd till dig. Jag var en idiot.

Vad mysigt med premiär :-)

Lill-Åsa sa...

Härligt med bastubad och Getryggen! Njut av helgen(men ni har ju redan tjuvstartat)