05 maj 2012

Löpningen

I går sprang jag 25 minuter utan att stanna. Jag är mycket STOLT!

Jag förstår också att jag utvecklas därför det kan gå någon minut av mitt pass då jag tänker på annat än just att jag springer. Första veckorna tänkte jag mycket på tekniken, hur jag hade läst att man skulle sätta fötterna, röra armarna och andas. Det gör jag inte längre utan känner att jag har hittat min stil. Tyvärr kan jag ju inte se mig själv men förstår ju att min löpstil inte är den gasell-liknande som jag önskar men heller inte den plågande klumpedunsens.

I går var vi på middag hos fina Linda, Fredrik och Alfred. Vi gick vidare på fest och var hemma vid 01 (sent en fredag för mig) En toppenkväll i goda vänners lag. Efter sovmorgon, LT och DN i soffan skall vi nu åka till Getryggen för lite snickring och rekreation.

Ha en riktigt trevlig lördag alla!


Inga kommentarer: