28 maj 2012

Kort, snabb vecka

Det blir bara en 4 dagars vecka kan jag konstatera efter att ha bokat flygbiljetter till Luleå i morse. Det var typ 1000 spänn billigare att åka på morgonen än på eftermiddagen. Eftersom Magnus ända har jourkomp så unnar jag mig en semesterdag. Att veckan blir snabb har dubbel betydelse, i morgon går ju nämligen Vårruset av stapeln. Jag är så förberedd och laddad :)

På jobbet har min almanacka varit full i 2 veckor med lönesamtal. På onsdag har jag mitt sista (av typ 50 stycken) Jäklar vad skönt det ska bli att ha det avklarat.

Sammanfattning av dagens inlägg: Full fart mot helgen!

3 kommentarer:

Mamma sa...

Då håller vi tummarna för dig och vårruset! Heja heja friskt humör!!
Kram

Lill-Åsa sa...

Heja dig på vårruset! Och lönesamtalen förstås.

mammaxtre sa...

Jag hejar på dig Marie!

Och du, i vårruset är alla vinnare, bara så att du vet. Du behöver INTE vara först över mållinjen :-)

Kram!