05 februari 2012

Vilodag

En dag utan ett endaste måste. Sov (ganska) länge. Åt frukost, gick tillbaka till sängarna med varandra och DN. Övningskört lite med Axel och handlat mat till dagen och kommande veckas middagar. Stått vid spisen med delar av familjen och hackat, kokat och lagar mat i allmänhet. Ätit en lång lunch/middag med mycket prat.

För er som inte har/är min vän på Facebook kan sägas att jag vann på Lången i går. Jösses så stolt och mallig jag är för det :)


PS Har ni koll på elitserietabellen, om inte kolla här? DS



GP GD P
1 Luleå 46 16 82
2 Skellefteå 45 22 80
3 Brynäs 45 13 79
4 Frölunda 46 24 76
5 HV71 45 17 72
6 Färjestad 45 -5 69
7 AIK 45 9 66
8 MODO 45 -4 64
9 Växjö 45 -13 63
10 Djurgården 45 -15 62
11 Linköping 45 -12 59
12 Timrå 45 -52 41
Fullständig tabell »





3 kommentarer:

Lotta sa...

Grattis vännen til vinsten. Hur mycket vann frun?

Nu en sjukvårdsfråga. Nässelutslag, jag tror jag fått det. Klåda, attans vilken klåda. Lite här och var. Mest på armar och händer. Behöver jag oroa mig? Fattar faisken inte varför jag fått klåda och utslag. Har inte bytt tvättmedel inte ätit ngt jag inte ätit förr...... Tacksam för svar

Kram!

Gun sa...

Låter som en toppen fin söndag :) Min har varit en slappar dag, skönt. Jag har jetlag så nu klockan halv åtta är jag sjukt trött. Det tog ca en vecka att bli av med när vi kom till Åsorna. Så får se hur länge det håller i sig.
kram kram

Lill-Åsa sa...

Det går bra för Luleå!!! Jag längtar efter en ledig helg. Har jobbat "skitmycket" i två veckor och dessutom haft inneboende tills förra veckan och allt på jobbet är väldigt nytt och rörigt. Snart är det helg igen :)